Verzenden en retourneren
Verzending
Jouw bestelling wordt verstuurd binnen de 2 werkdagen. Wanneer het pakketje verzonden wordt, ontvang je een track&trace code via mail zodat je de status van je pakket kan opvolgen.
Verzendkosten
- Klanten binnen België:
- 5,35 euro (gratis vanaf 50 euro) - levering via Bpost
- 4,95 euro (gratis vanaf 50 euro) - levering via DPD
- Klanten in Nederland: 7,45 euro (gratis vanaf 75 euro) - levering via DPD
Voor juwelen kan je ook kiezen voor brievenbuspost, zonder track&trace code: 1,95 euro (België en Nederland)
Afhalen
Je kan er als klant ook voor kiezen om de bestelling te komen afhalen in Olen. Hiervoor kan je een afspraak maken via info@zusjes-en-zo.be. We trachten jou verzoek te beantwoorden binnen de 24u.
Adres:
Herentalseweg 56
2250 Olen
België
Retour
Ben je niet tevreden over een of meerdere artikelen dan kan je deze aan ons retourneren binnen 10 werkdagen zonder opgave van redenen. Neem hiervoor contact met ons op via info@zusjes-en-zo.be met vermelding van jou ordernummer. Vermeld ook duidelijk over welke artikelen het gaat.
Voorwaarden:
- Na ontvangst op het afleveradres heb je10 werkdagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na deze periode kan de koop niet meer ontbonden worden en is deze definitief.
- De artikelen dienen in originele staat te zijn, onbeschadigd, ongedragen, voorzien van aangehecht artikelkaartje (indien aanwezig) en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden.
-
Wij sturen jou een retourlabel dat je thuis kan afdrukken en op je (originele) retourpakket kan kleven.
- Na ontvangst van het retourlabel, dien je de te retourneren artikelen op te sturen binnen 5 werkdagen.
-
De kostprijs voor een retourlabel bedraagt 4,75 euro voor zendingen binnen België en 6,40 euro voor zendingen vanuit Nederland.
- De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is gemaakt door Zusjes en Zo.
- Bij retourneren zal het terug te betalen bedrag (excl. verzendkosten) binnen 10 werkdagen aan jou overgemaakt worden via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt uitgevoerd.
- Indien je bij de bestelling genoten hebt van onze gratis verzending policy, kan het zijn dat we alsnog genoodzaakt zijn om de initiële verzendkost aan te reken wanneer jou bestelling onder deze grenswaarde gaat.
- Het is ook mogelijk om jouw retour gratis bij ons terug binnen te brengen in Olen (op afspraak).
Let op ! Solden artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden!
Waarom rekening wij verzendkosten/retourkosten aan?
Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden, moeten op de een of andere manier betaald worden. De vervoerders werken helaas niet gratis.
De meeste webwinkels rekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dus gestraft worden doordat er hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden aangerekend.
Echter willen wij onze klanten belonen wanneer ze voor een bepaald bedrag aankopen. Daarom nemen wij de verzendkosten voor onze rekening voor aankopen boven een bepaald bedrag.